.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی: شرایط کشور حساس است
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حساس خواندن شرایط كشور، خواهان تمركز تمامی جریانات و گروه‌های سیاسی به ویژه جریان اصولگرایی بر روی منافع ملی شد.
لاریجانی: شرایط کشور حساس است

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حساس خواندن شرایط كشور، خواهان تمركز تمامی جریانات و گروه‌های سیاسی به ویژه جریان اصولگرایی بر روی منافع ملی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، رییس مجلس شورای اسلامی روز شنبه در نشستی با فرهیختگان و فعالان سیاسی اصولگرای گیلان كه در سالن دانشكده پرستاری و مامایی شهیدبهشتی رشت برگزار شد، گفت: در زمان حاضر مجموعه مولفه‌های درونی و برونی كشور اقتضا می‌كند كه هرچه بیشتر بر روی منافع ملی متمركز شده و كمتر به درگیری‌ها و مناقشات درونی دامن بزنیم.

وی خطاب به اصولگرایان تاكید كرد: در این شرایط بایستی همبستگی خویش را بیشتر كرده و دیدگاه ملی، جامعتر و منبسط تری را نسبت به مسایل داشته باشید و با سعه صدر بیشتری عمل كنید.

دكتر لاریجانی جریان اصولگرایی را یك جریان ریشه‌دار و عمیق در كشور خواند كه توانسته‌است در چند سال اخیر به یك جریان فكری و سیاسی موثر و تاثیرگذار در صحنه كشور مبدل شود.

وی افزود: اگر چه ممكن است جریان اصول‌گرایی دارای انشعاباتی شده باشد، اما اگر برروی اصول توافق باشد و یك جریان فكری و عمیق معرفی كند، مشكلی از این بابت به وجود نخواهد آمد.

دكتر لاریجانی با رد اسلام پوپولیستی و خرافه‌گرایی، گفت: رویكرد اصولگرایی نسبت به اسلام تشییع یك متد اجتهادی است و آن روش مراجع تقلید شیعه است.

وی اعتقاد به ولایت فقیه، توجه به مقتضیات زمان، داشتن راهبرد و مدیریت عقلانی و داشتن درك درست از واقعیت‌ها را از جمله خصوصیات جریان اصولگرایی برشمرد.

رئیس مجلس باتاكید بر ضرورت داشتن نگاه همه جانبه و برنامه عملی جامع برای امور، گفت: ما نمی‌توانیم با در نظر گرفتن یك جنبه و تك بعدی عمل كردن، سلامت جامعه را تامین كنیم.

دكتر لاریجانی نداشتن یك مانیفیست مدون را یكی از اشكال كار اصولگرایان و سایر جریانات و گروههای سیاسی كشور خواند و افزود: هر جریان سیاسی بایستی یك مانیفیست مدون داشته باشد اما در كشور ما جریانهای سیاسی به امور مدون كمتر توجه دارند.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین از اصولگرایان خواست كه با پدیده اصولگرایی صادقانه رفتار شود و آن را حفظ كنند.

وی با تصریح بر این نكته كه اصولگرایی مكتبی عمل كردن است، گفت: اینكه مردم اقبال بیشتری به جریان اصولگرایی نشان می‌دهند یك فرصت مغتنمی برای اصولگرایان است كه باید از آن بهره ببرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فعال سیاسی 21 خرداد 1387
جناب آقای لاریجانی آیا متن نامه 135 نماینده مجلس ششم را در مورد پیش بینی شرایط حساس امروز کشور را مطالعه کرده اید ؟ کاملا با فرمایش شما منطبق می باشد ..........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.